reklama

Máme moc

Nemôžme ju zneužiť. Našou silou je úsmev. Našou doménou je krása, zbraňou je pacifizmus.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Áno viem.Som Veronika,ktorá sa rozhodla umriet.Áno, je to tak,prečítal som Alchymistov príbeh.Áno naozaj mám silu vznešeného pána Grenouilla.Hej, nemám problém.A ty?Ja som čistý. Šťastní. My, čistí sme šťastní.Nebojíme sa manifestu tvrdého boja proti absencií zdravého rozumu. Sme pseudo-intelektuáli s hrubými rámmi okuliarov. Sme na ne pyšní. Sme pyšní na naše deti, na naše vzdelanie, na naše Subaru Impreza.Držíme spolu a ideme nekompromisne po krku zamračenej tváre špinavej.

Ján Satinský

Ján Satinský

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Drsný narcistický plyšáčik s príchuťou egocentrizmu. Vo voľnom čase rád lúštim krížovky, štrikujem, no zo všetkého najradšej, mám ajtak ten krásny obraz mňa samého v zrkadle.Ihrisko zakomplexovaného, rozmaznaného čudáka, ktorý sa tu hráva so slovami, a zvádza boj o udržaní seba samého v krásnej ilúzií o tom, že je hrdina, krásny muž s veľkým egom a rovnou chrbtovou kostičkou.Ak máš chuť, papaj. Žiaľ, kostičky vedia uviaznuť veľmi hlboko. A to aj na ťažko dostupných miestach.Zo zásady neklamem, a nadávku by som z úst nevypustil ani za kôš plný hovna. Zoznam autorových rubrík:  Lyrická prózaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu