reklama

Ublížil som ženám, deťom mamám /requiem/

Ďakujem za nový život, pán primár. Vy viete, že Vy. Vedia aj moji blízki. Dámy, pokorne a hlboko, úpenlivo ako psík, prosím o rozhrešenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pľul som na Teba, to by bolo ešte najmenej. Pľula si aj Ty. Škrabal som Ťa. Ty mňa tiež. Kričal som na Teba, Ty si zjapala. Len tichšie. Jednu z vás som aj udrel, Ty si ma riadne párkrát zbila tiež. Tykám Ti, ale je Vás skoro sto.

Menovať vás nemá zmysel. Paradoxne, každú z vás som ľúbil.VIac, či menej. Za peniaze moje, či Tvoje. Kratšie či dlhšie. A či som Ťa podvádzal? A ktorú? V momente aktu som miloval vždy len jednu, áno často Tvoju najlepšiu kamarátku.

Aktuálne ma učia hovoriť o sebe. Čo si ma naučila Ty? Dokonale klamať. Sám seba neoklamem. Som naivný, veď Ty tiež. Mám dokonalé telo - príklad triezveho náhľadu na vec. Mne sa páčiš tučnejšia, ale sebavedomejšia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Slovenské mamičky, pekných synov máte. Veď aj dcérky, aj Ty si bola neposlušné dievča. A iste i si. Poslúchaj, mamu, tata, a Tvojho / môjho / nášho boha...

Ján Satinský

Ján Satinský

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Drsný narcistický plyšáčik s príchuťou egocentrizmu. Vo voľnom čase rád lúštim krížovky, štrikujem, no zo všetkého najradšej, mám ajtak ten krásny obraz mňa samého v zrkadle.Ihrisko zakomplexovaného, rozmaznaného čudáka, ktorý sa tu hráva so slovami, a zvádza boj o udržaní seba samého v krásnej ilúzií o tom, že je hrdina, krásny muž s veľkým egom a rovnou chrbtovou kostičkou.Ak máš chuť, papaj. Žiaľ, kostičky vedia uviaznuť veľmi hlboko. A to aj na ťažko dostupných miestach.Zo zásady neklamem, a nadávku by som z úst nevypustil ani za kôš plný hovna. Zoznam autorových rubrík:  Lyrická prózaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu