reklama

Odkaz pre ľudí ktorí by chceli buzerovať

Alebo milujem Brunovského a dobrých ľudí. Neuveriteľné čo sa mi zrodilo v hlave počas cesty do galérie. Začal som si predstavovať čo by som spravil človeku, ktorý by mi odmietol dať študentskú zľavu na vstup. : D Rozhodol som sa vám to sprostredkovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Prečo by som mal mať študentský preukaz? Nestačí že mám so sebou školskú tašku? Nestačí že viem čo napísal Dilong či Haľamová? Veď vy tu sedíte v teple a nudíte sa. Ja v škole robím to isté. Ale viete vy v čom jedinom je rozdiel? Vás za to platia priamo. No peniaze na mňa idú na zabezpečenie môjho študijného zázemia. Nebudem sa vás pýtať či je to správne, len sa dožadujem študentskej zľavy ktorá mi prináleží. Nie. Nemám tu potvrdenie o návšteve školy. Ako sa opovažujete rozhodovať o tom kto môže a kto nemôže vstúpiť! Sú tu stovky obrazov. Stovky obrazov určených verejnosti. A študujúcej verejnosti za polovicu. Vrah umenia! Viete čo by vám spravil Brunovský? Vyšťal by sa vám plným prúdom moči do tváre!Tak toto sa mi zrodilo v hlave počas cesty na výstavu Retrospektíva - dielo Albína Brunovského. Výstavu som navštevoval už po tretí krát. A viete ako to dopadlo? Vypýtal som si dva študentské lístky. Pani pri vstupe mi ich s úsmevom podala. Iná zamestnaňkyňa galérie mi venovala polhodinový rozhovor o Brunovského živote. Po ňom som si uvedomil že moja predstava ohľadom faciálnej urinácie Albína Brunovského v afekte bola zavádzajúca. Po troch hodinách som z galérie odchádzal plný šťastia.

Ján Satinský

Ján Satinský

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Drsný narcistický plyšáčik s príchuťou egocentrizmu. Vo voľnom čase rád lúštim krížovky, štrikujem, no zo všetkého najradšej, mám ajtak ten krásny obraz mňa samého v zrkadle.Ihrisko zakomplexovaného, rozmaznaného čudáka, ktorý sa tu hráva so slovami, a zvádza boj o udržaní seba samého v krásnej ilúzií o tom, že je hrdina, krásny muž s veľkým egom a rovnou chrbtovou kostičkou.Ak máš chuť, papaj. Žiaľ, kostičky vedia uviaznuť veľmi hlboko. A to aj na ťažko dostupných miestach.Zo zásady neklamem, a nadávku by som z úst nevypustil ani za kôš plný hovna. Zoznam autorových rubrík:  Lyrická prózaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu