reklama

Objími ma, Jonáš!

Jonáš je chlap. Nikdy ale nikdy by iného muža neobjal. Je to predsa tak neprirodzené tak trápne tak homosexuálne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Jonáš objími ma. Popusť uzdu svojej fantázie. Jonáš pochop význam tvojho bytia. Nežiješ tu preto aby si ukázal ostatným aký by si chcel byť. Si tu na to aby si bol. Ostatných ber ako ľudí. Uvedom si, že aj oni by chceli byť dokonalí. Jonáš nezmeň sa. Ostaň aký si. Ale skús prejaviť aj niečo iné ako radosť z výhry vo futbale.Jonáš vždy si bol mojím priateľom. Viem, že ty si teraz trháš vlasy. Nie, niesom tvoj kamarát. Som tvoj priateľ. Nie, niesom tvoj homosexuálny partner. Som tvoj priateľ. Dokážeš ty vôbec vnímať i city iných alebo pre teba existuje len tvoja nekonečná bezcitnosť, Jonáš? Kde sa v tebe berie ten chlad?Jonáš nájdi si teplo ktoré poteší kamienok v tvare srdca. Teplo nebude plesať, že máš nový autiak. Daj mu do daru svoju náklonnosť a nečakaj nič. Nečakaj že ti umyje riady a s radosťou ich umy ty. Ak si myslíš že ono je len blbá gazdinka zastav sa. Zamysli sa nachvíľu. Jonáš. Jonáš v čom si výnimočný? Prečo by mali byť výnimočné práve tie tvoje peniaze? Budem rád ak mi to vysvetlíš.

Ján Satinský

Ján Satinský

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Drsný narcistický plyšáčik s príchuťou egocentrizmu. Vo voľnom čase rád lúštim krížovky, štrikujem, no zo všetkého najradšej, mám ajtak ten krásny obraz mňa samého v zrkadle.Ihrisko zakomplexovaného, rozmaznaného čudáka, ktorý sa tu hráva so slovami, a zvádza boj o udržaní seba samého v krásnej ilúzií o tom, že je hrdina, krásny muž s veľkým egom a rovnou chrbtovou kostičkou.Ak máš chuť, papaj. Žiaľ, kostičky vedia uviaznuť veľmi hlboko. A to aj na ťažko dostupných miestach.Zo zásady neklamem, a nadávku by som z úst nevypustil ani za kôš plný hovna. Zoznam autorových rubrík:  Lyrická prózaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu