reklama

Noc bez peňazí (mizéria na počkanie)

Venujem Denke (si úžasná žena, domováčka a cigánka) a Jurovi Kemkovi. Počúvate ma, vďaka. Voláš ôsmim kamarátom. Možno ôsmy pochopí. Si za debila. Kto by ťa mal počúvať? Nemáš peniaze. Je skutočne ľahké na Teba zabudnúť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Rozdal si aj posledné? Majiteľ baru bol predvčerom najlepší kamoš? Joj, ale si hlúpy. Nemáš peniaze. Smejeme sa Ti. Veď si len hlúpe decko. Money talks.

Šak volaj mame. Máš aj sestru, dal si jej polku bytu. Nemáme dôvod Ti venovať pozornosť. Si nula. Choď do bankomatu. Neobťažuj nás svojimi príhodičkami.

Ja som majiteľ, Ja som Ti pomohol, Janko. To bolo dávno, Janko. Predvčerom. Zabúdaš rýchlo, pán majiteľ. Máš peniaze, Janko? Nie? Vypadni.

Nedotýkaj sa mojej frajerky, Ty smrad. Prepáč, pán majiteľ. Včera mi cuckala ksicht. Vypadni, Ty debilko, kto si myslíš, že si? ?!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

..som len človek, ktorý Ti chcel pomôcť, pán majiteľ.

Rany na tvár nebolia.

Ak sú úprimné.

Fajči špaky, žer bujón, žebri o pivo, Ján. :)

Ďakujem za všetko, priatelia.

Ja pamätám, ste úžasní.
Ńesrandujem. Mám monokle. Dohovorili mi. Za to ďakujem asi najviac...

Nikto ma už nemá chuť udierať.

Som ako boxer Koza (kamarát) - ak raz už udriem, on smrť, ja Leopoldov.

O nič nejde, drahí.

P.S.: Ženy sú ako kvietky. Treba ich ľúbiť. Bezvýhradne. Každú jednu. Na tom trvám. Lebo budem zlý... :) A ja udrieť viem. Veľmi, veľmi silno... pssst...

Ján Satinský

Ján Satinský

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Drsný narcistický plyšáčik s príchuťou egocentrizmu. Vo voľnom čase rád lúštim krížovky, štrikujem, no zo všetkého najradšej, mám ajtak ten krásny obraz mňa samého v zrkadle.Ihrisko zakomplexovaného, rozmaznaného čudáka, ktorý sa tu hráva so slovami, a zvádza boj o udržaní seba samého v krásnej ilúzií o tom, že je hrdina, krásny muž s veľkým egom a rovnou chrbtovou kostičkou.Ak máš chuť, papaj. Žiaľ, kostičky vedia uviaznuť veľmi hlboko. A to aj na ťažko dostupných miestach.Zo zásady neklamem, a nadávku by som z úst nevypustil ani za kôš plný hovna. Zoznam autorových rubrík:  Lyrická prózaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu