reklama

O nič nejde.

Síce by mohlo, priatelia. A nejde. Ani nepôjde. Môj tato vám videl do žalúdka. Ja vám vidím do galôt. Vo vačku diera, v rozkroku zemiak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Áno, všetci sme na rozkrájanie. Setsakra busy. Nonstop.

Hlad po hodnotách? Ale kde. Karavána nešteká. Psy neskapali. Dostali značkové granule. Ak by majiteľ nemal na žrádlo pre svoju svorku? Nevadí. V útulku majú aspoň niečo. Pes sa naje. Pán bude mať tiež čo jesť. V base varia vraj zle. Ale varia... A možno dá najesť kamoš. Na dôvažok, na psychiatrii varia delikátne. Stačí si dať na raňajky kašu z divých vajec. Aj zemiak si možno pichne... A veď predsa, ak by aj nie, kamarát požičia bankovku na istý pich. Niekde v prítmí, nasiaknutom červenou lampičkou, v izbietgke zanie slastný ston.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

KURVA!

Potom už len doma zmlátiť manželku. Ja som chcel pečené zemiaky! Nie vyjebané cestoviny. Vieš koľko ja zarábam?!

Janko, ale nemáme ani korunu. Od Elišky som si už požičala na príspevok na ZRPŠ. Pre nášho syna Janka.

Prepáč. :(

Veď o nič nejde. Aj keď... Naozaj by mohlo priatelia.

Ján Satinský

Ján Satinský

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Drsný narcistický plyšáčik s príchuťou egocentrizmu. Vo voľnom čase rád lúštim krížovky, štrikujem, no zo všetkého najradšej, mám ajtak ten krásny obraz mňa samého v zrkadle.Ihrisko zakomplexovaného, rozmaznaného čudáka, ktorý sa tu hráva so slovami, a zvádza boj o udržaní seba samého v krásnej ilúzií o tom, že je hrdina, krásny muž s veľkým egom a rovnou chrbtovou kostičkou.Ak máš chuť, papaj. Žiaľ, kostičky vedia uviaznuť veľmi hlboko. A to aj na ťažko dostupných miestach.Zo zásady neklamem, a nadávku by som z úst nevypustil ani za kôš plný hovna. Zoznam autorových rubrík:  Lyrická prózaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu