reklama

Existuje Puffa?

Puffa je osoba ktora pre mna vela znamenala. Puffu som mal rad. Rychlo som sa do nej zalubil a miloval som ju.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Nehovorim, ze teraz ju nenavidim, ale nic uz pre mna neznamena.
Tuctova vzdelana stetka, ktoru je fajn opit rohlikom, pretiahnut a hlavne nechat tak.

S Puffou sme sa zoznamili na psychiatrii. Jej znama tam lezala.
Obaja sme to prostredie dobre poznali.
Ja preto, ze som tam rozhodne nelezal prvy raz.
Ona preto, ze tam este donedavna praxovala.
Ano, teraz je Puffa este len medicka.

Jej znama mi vopred avizovala ze pride.
Nedaval som si ziadne nadeje.
Casom som to zacalo vyzerat lepsie, az sa nakoniec nas vztah zacal priamo tam.
Na psychiatrii.

Na Puffe boli dve veci uzasne.
Sex a Peniaze, presnejsie zazemie.
Prakticky skoro ihned po hospitalizacii som uz u nej byval.
Nasledovalo par podnajmov v jej okoli.

Bol to vlastne moj citankovy vztah, az kym sa neskoncil.
Inymi slovami prve dva-tri tyzdne co som bol zalubeny som jej bol uplne verny.
Nasledne ich nebolo vela za ten rok alebo kolko to bolo.
Mozno maximalne 15-20 bab, s kazdou nie raz.

Malokedy trafila do cierneho, ale na vsetko som bol vzdy pripraveny.
Ani som velmi nemal pocit ze mi veri,
ale ten blazeny pocit ze v argumentacnej rovine obhajovania mojich nevier,
som mal absolutne a vzdy navrch bol krasny.
Navyse ak som vedel ze by som to neobhajil,
riesenie bolo velmi jednoduche.
Stacilo vopred vyrukovat s nejakou debilinou bars aj vykonstruovanou,
a tym, ze bola v kute nemala moznost nic nove na mna vytiahnut.

Puffa bola a je skutocna hysterka a je prvou a zatial poslednou zenou,
ktora ma privadzala denodenne do zufalstva.
Kedze nevedela argumentovat, rada sa hadala.
Rozmlatil som pocas vztahu s nou viac nez 8 mobilov.
Aj ma mlatila. Raz aj verejne.

Ano samozrejme, aj ja som ju rad psychicky tyral.
Bol to krasny pocit.
Keby sa zlo dalo merat, vyhral by som.
Na plnej ciare, trpko, hlupo.

Rozchodov bolo neurekom.
Podstatne bolo, ze som mal zakazane ine zeny, az kym Puffa nedovoli.
Cize uz dobre nacviceny som si robil co som chcel, a s cistym svedomim
naplnal jej bludne poziadavky na milenca.
Raz za mnou prisla, a zakazala mi pokracovat vo vztahu ktory som si
prave zacinal.
Povedala mi ze ma tu a teraz rada vyfajci, len nech uz idem prec.
Pekne bolo aj to, ked mi zrusila dalsi vztah s tym, ze ma pozitivny
tehotensky test a ze spala len so mnou.
Klamala. Teda, nie ze by prvy raz.

Vcera rano, iduc z nocnej som ju stretol v autobuse.
Robim kusok od jej domu.
Poriadne sme na seba nepozreli, nepozdravili sme sa a ani sme k sebe
neprehovorili.
V zapati ako Puffa vystupila, zazvonil mi telefon.
Spoznal som jej cislo spamati.
Oznamila mi, ze to je jej autobus, a ze si nepraje aby som nim chodil.
Dobre vediet. Stetky, pardon doktorky maju vlastne autobusy.

Draha Puffa, som velmi rad ze si len imaginarna postava.
Totiz ak by si existovala,
nemohol by som spavat,
uvazoval by som len o tom kde zohnat zbran, alebo z ktoreho mosta skocit.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Priznam sa Ti, ze aj ked neexistujes, uz som dufal ze sa mi podari zabit. Kvoli Tebe. Dvakrat.

Ján Satinský

Ján Satinský

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Drsný narcistický plyšáčik s príchuťou egocentrizmu. Vo voľnom čase rád lúštim krížovky, štrikujem, no zo všetkého najradšej, mám ajtak ten krásny obraz mňa samého v zrkadle.Ihrisko zakomplexovaného, rozmaznaného čudáka, ktorý sa tu hráva so slovami, a zvádza boj o udržaní seba samého v krásnej ilúzií o tom, že je hrdina, krásny muž s veľkým egom a rovnou chrbtovou kostičkou.Ak máš chuť, papaj. Žiaľ, kostičky vedia uviaznuť veľmi hlboko. A to aj na ťažko dostupných miestach.Zo zásady neklamem, a nadávku by som z úst nevypustil ani za kôš plný hovna. Zoznam autorových rubrík:  Lyrická prózaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu