reklama

Troska

All in? Bolestivé ráno pred ďalším krásnym dňom. Ráno. O piatej poobede, než siahnem po prázdnom pohári plnom priteplene vlažnej vody.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Nepodal mi ju nikto iný ako ten druhý. Ten čo včera nepil a nepospal si na čerstvom vzduchu. Na trávičke pri lavičke pod bránou je už o piatej ráno svetlo. Ten pohár mi podal po výlete na toaletu. Cestou naspäť. Mňa nechal spať.

Väčšinou som sám. Často mi je clivo. Koniec koncov, aj Tracy mal svojho Tigra. Mal ho až kým nezasiahla spoločnosť. Bez obmedzeného ručenia, právoplatne, náležite dbajúc na lokálnu jurisdikatúru, neodporujúc moci. Nebezpečná zver je škodná. Škodnú treba zabiť.

Občas takto zrána zízam do stropu. Vcelku bežne priamo do Tvojich očí. Vtedy si neustále kladiem jedinú otázku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...a čo, kurva, máš na ruke Ty, keď neustále kričíš len "Fold!" ?

Ján Satinský

Ján Satinský

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Drsný narcistický plyšáčik s príchuťou egocentrizmu. Vo voľnom čase rád lúštim krížovky, štrikujem, no zo všetkého najradšej, mám ajtak ten krásny obraz mňa samého v zrkadle.Ihrisko zakomplexovaného, rozmaznaného čudáka, ktorý sa tu hráva so slovami, a zvádza boj o udržaní seba samého v krásnej ilúzií o tom, že je hrdina, krásny muž s veľkým egom a rovnou chrbtovou kostičkou.Ak máš chuť, papaj. Žiaľ, kostičky vedia uviaznuť veľmi hlboko. A to aj na ťažko dostupných miestach.Zo zásady neklamem, a nadávku by som z úst nevypustil ani za kôš plný hovna. Zoznam autorových rubrík:  Lyrická prózaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu