reklama

Tóno, ľúb ju a nespáchaj trestný čin...

Dnes , vlastne už včera som bol s kamarátom Tónom, a celý skormútený sa mi priznal. Hneď dvakrát. Janko, dozvedel som sa že mám kvapavku a zaľúbil som sa... Fúha, vravím si.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Neviem to už zachytiť celé presne ako mi to Tóno skormúteno no nesmierne nadšene pri kofole a cigaretke na terase podával, tak skúsim aspoň pointu plus pár pekných myšlienok.Viete si predstaviť, že človek môže mať radosť z pohlavnej choroby a z toho že následne musíte brať antibiotiká? Nuž objasním. Tono vždy veľmi ľubil ženy, a najmä ako to on nazýval ich "fifinky". Jeho vzťahy boli neustále plytšie až na ne nakoniec úplne zanevrel a vystriedal ich prakticky nepretržitým prúdom promiskuity navyše vždy "pod parou". Nuž a ako sa to stáva i mnohým iným sukničkárom, pod jednou zo sukničiek našiel bonus zvaný kvapavka.Tóno Ty si fakt v poriadku? Nazývaš kvapavku bonusom?!Janíčko, drahý môj... Kedy môže dať človek lepšie voľný priechod svojim citom ako keď súlož znamená trestný čin a na antibiotiká proste piť nebudeš?Rozumieš nie, Janko? Proste som sa práve zaľubil. Je taká krásna, nevinná, múdra, šikovná, kreatívna, má úvodzovky, proste femme fatale...Len jednu vec nechápem Janík, myslíš že mi nedala prvú pusu pred vchodom po podľa mňa krásnom večeri lebo proste nechcela, alebo lebo sa bála že ju nakazím? Je mi to vlastne jedno veď ja si rád počkám... Veď už je zajtra ráno. A dúfam že bude už len viac krajších rán ako rán osudu...A tak si tu ležím na gauči a vravím si - mať kvapavku a prístup k nej ako Tóno asi by som bol skutočne šťastný človiečik...

Ján Satinský

Ján Satinský

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Drsný narcistický plyšáčik s príchuťou egocentrizmu. Vo voľnom čase rád lúštim krížovky, štrikujem, no zo všetkého najradšej, mám ajtak ten krásny obraz mňa samého v zrkadle.Ihrisko zakomplexovaného, rozmaznaného čudáka, ktorý sa tu hráva so slovami, a zvádza boj o udržaní seba samého v krásnej ilúzií o tom, že je hrdina, krásny muž s veľkým egom a rovnou chrbtovou kostičkou.Ak máš chuť, papaj. Žiaľ, kostičky vedia uviaznuť veľmi hlboko. A to aj na ťažko dostupných miestach.Zo zásady neklamem, a nadávku by som z úst nevypustil ani za kôš plný hovna. Zoznam autorových rubrík:  Lyrická prózaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu