reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Satinský

Ján Satinský

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Drsný narcistický plyšáčik s príchuťou egocentrizmu. Vo voľnom čase rád lúštim krížovky, štrikujem, no zo všetkého najradšej, mám ajtak ten krásny obraz mňa samého v zrkadle.Ihrisko zakomplexovaného, rozmaznaného čudáka, ktorý sa tu hráva so slovami, a zvádza boj o udržaní seba samého v krásnej ilúzií o tom, že je hrdina, krásny muž s veľkým egom a rovnou chrbtovou kostičkou.Ak máš chuť, papaj. Žiaľ, kostičky vedia uviaznuť veľmi hlboko. A to aj na ťažko dostupných miestach.Zo zásady neklamem, a nadávku by som z úst nevypustil ani za kôš plný hovna. Zoznam autorových rubrík:  Lyrická prózaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ublížil som ženám, deťom mamám /requiem/

Ján Satinský

Ublížil som ženám, deťom mamám /requiem/

Ďakujem za nový život, pán primár. Vy viete, že Vy. Vedia aj moji blízki. Dámy, pokorne a hlboko, úpenlivo ako psík, prosím o rozhrešenie.

  • 11. dec 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 031x
  • 0
Prišlo to rýchlo.

Ján Satinský

Prišlo to rýchlo.

Otázky. Množstvo otázok. Opať zas raz. Tentokráť definitívne. Je tá pravá? Ahojte, úplne som zabudla, s kým som mala dnes ísť na kávu. Prosím napíšte mi.

  • 18. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 893x
  • 0
Vŕtam Ti v hlave, ako príklepová vŕtačka. Volám sa Lýdia.

Ján Satinský

Vŕtam Ti v hlave, ako príklepová vŕtačka. Volám sa Lýdia.

V štvrtok večer si nechodím sadnúť do klubu. Idem sa tam postaviť. S batôžkom. Do stredu fajčiarskej časti. Osamelo, no netúžiac po spoločnosti.

  • 4. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 735x
  • 0
Chceš zažiť niečo šialené?

Ján Satinský

Chceš zažiť niečo šialené?

Odpovedala sms-kou: Áno :D. Sobota ráno, víkend v Bratislave predo mnou. Opäť nová frajerka. Netuší kde som, no hlavne, čoho som schopný. Poznáte Jasenskú Dolinu?

  • 3. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 821x
  • 2
Existuje Puffa?

Ján Satinský

Existuje Puffa?

Puffa je osoba ktora pre mna vela znamenala. Puffu som mal rad. Rychlo som sa do nej zalubil a miloval som ju.

  • 25. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 182x
  • 6
reklama
Ľúbim, aby som nenávidel.

Ján Satinský

Ľúbim, aby som nenávidel.

Ja. Nie tu, a nie teraz. My všetci, neuvedomujúc si vlastné zlyhania. Nepriznajme si to. Neviem to. Ja ani Ty. Je to iracionálne. Je to láska.

  • 15. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 181x
  • 2
Ako u Janka končí láska?

Ján Satinský

Ako u Janka končí láska?

Končí s dierou vo vačku najlepšieho kamaráta. Perspektíva poctivo odvedie daň za pád z oblakov a celé celoživotné manko by bohate vykrylo, ak by som sa prestal ľutovať a odrazil sa od dna.

  • 19. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 631x
  • 1
Troska

Ján Satinský

Troska

All in? Bolestivé ráno pred ďalším krásnym dňom. Ráno. O piatej poobede, než siahnem po prázdnom pohári plnom priteplene vlažnej vody.

  • 16. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 486x
  • 4
Znova túžim nech je to naposledy.

Ján Satinský

Znova túžim nech je to naposledy.

Naposledy, navždy. Nikdy viac nezlyhať. Naučiť sa mlčky tešiť, užasnuto fascinovaný jej samostatnosťou, nevraždiac v cudzích lonách ideál monogamie.

  • 15. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 889x
  • 1
Zamrač sa, má ťa na muške život.

Ján Satinský

Zamrač sa, má ťa na muške život.

Samé problémy. Majú ich ľudia. Nerozumiem im. Ani oni mne. Vonku krásne prší, no ževraj na to treba v strede októbra poriadne pindať, lebo v komunálkach sľubujú s podporou Putinových stíhačiek počasie ako v Dubaji 24/7, no matter what.

  • 17. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 799x
  • 1
reklama
Ošúchaná lavička

Ján Satinský

Ošúchaná lavička

Pred dvanástimi rokmi skonal na vidieku môj starý otec. Mal som ho veľmi rád. Náplňou jeho života bola stará, ošúchaná lavička. Vždy si na ňu sadal pokorne, s úctou hodnou kráľovnej.

  • 30. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 590x
  • 8
Prestala som fajčiť

Ján Satinský

Prestala som fajčiť

Už som sa o to pokúsila snáď po stý krát. No dnes je tomu už celý mesiac, čo som do úst nevložila voňavučký tabakový ohníček. Pribrala som už päť kíl a s partnerom to vyzerá na rozchod. Nezvládam byť tolerantná. Nemám chuť mu šepkať pekné slová do toho jeho chlapatého uška.

  • 23. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 178x
  • 15
Máme moc

Ján Satinský

Máme moc

Nemôžme ju zneužiť. Našou silou je úsmev. Našou doménou je krása, zbraňou je pacifizmus.

  • 8. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 342x
  • 0
Čo je droga?

Ján Satinský

Čo je droga?

Droga je slovo. Slovo ktoré má moc, o ktorej vie len abstinujúci feťák. O tejto moci nič netuší biznismen, ktorý si každý večer dáva 7 pohárov značkovej whisky s Ľadom a pritom kútikom úst štýlovo popopťahuje z ťavej Cigaretky. Netuší o nej rastafarián, ktorého tiež droga úplne ovláda. Netuší o nej ani fajčiar, pokiaľ sa nepokúsi prestať.

  • 7. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 825x
  • 1
Dnes som nastavil 8 ľudí do dobrej nálady

Ján Satinský

Dnes som nastavil 8 ľudí do dobrej nálady

Napísali krásne básne, urobili sme výborné etudy. Kto by čakal, že som blázon, sa nedočká.

  • 7. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 477x
  • 3
reklama
Rozíďme sa!

Ján Satinský

Rozíďme sa!

Prečo nie? Už mám dosť večného pýtania sa. Večnej nudy s tebou. Načo spolu? Veď sú aj krajšie...

  • 7. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 868x
  • 2
Prvá vnútorná vojna

Ján Satinský

Prvá vnútorná vojna

Všetci bojujeme. Vrážd je málo. Úmrtí viac, no stále nie dosť vzhľadom na súčasný stav. Vojnový stav.

  • 7. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 236x
  • 1
High society

Ján Satinský

High society

Tak čo? Smotánka alebo vyhulenci?

  • 14. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 735x
  • 10
Pán svojho času

Ján Satinský

Pán svojho času

Tik-tak... Treba vstávať! Tik-tak... Čas odísť z domu. Tik-tak... Bež na autobus! Tik tak! Odchádzam na hory!

  • 13. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 370x
  • 5
Krásni ľudia 2

Ján Satinský

Krásni ľudia 2

No veru, mám na sebe martensky za päť litrov. No a? Možno ich má aj Braňo Mojsej. A viete prečo sa mi páčia? Nie je na nich napísaná značka, pre ktorú som si ich vlastne kúpil. Som alibista ako ty.

  • 9. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 927x
  • 16
reklama
SkryťZatvoriť reklamu