reklama

Prestala som fajčiť

Už som sa o to pokúsila snáď po stý krát. No dnes je tomu už celý mesiac, čo som do úst nevložila voňavučký tabakový ohníček. Pribrala som už päť kíl a s partnerom to vyzerá na rozchod. Nezvládam byť tolerantná. Nemám chuť mu šepkať pekné slová do toho jeho chlapatého uška.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Mám pocit, akoby sa mojím nefajčením započala horšia polovica môjho života. Som natoľko podráždená, že sa nevládzem usmievať na šéfa. V práci bude dusno... To, čo som dlhé roky, s cigaretkou v ruke budovala, teraz rýchlosťou vlaku ničím. Mám si znovu zapáliť?Doktor hovorí, že ak neprestanem fajČiť, bude zle. No mne je zle teraz. A to nefajčím. Som zvedavá, čo by na mňa povedal psychiater. Som jednoducho troska. Nikdy by som nepovedala, že Šaňo (môj priateľ) mal pravdu, keď hovoril Že som otrokyňou svojho zlozvyku. Ja som mu na oplátku vždy vyčítala, že si obhrýza nechty. Keby tak teraz stačilo obhrýzť si necht na malíčku , aby bolo lepšie...No ja už naozaj neviem... Žeby som to všetko zvládala len vďaka opore v lahodnom šluku? Keď som bola mladá, zvládala som toho ešte viac... A to som nefajčila.

Ján Satinský

Ján Satinský

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Drsný narcistický plyšáčik s príchuťou egocentrizmu. Vo voľnom čase rád lúštim krížovky, štrikujem, no zo všetkého najradšej, mám ajtak ten krásny obraz mňa samého v zrkadle.Ihrisko zakomplexovaného, rozmaznaného čudáka, ktorý sa tu hráva so slovami, a zvádza boj o udržaní seba samého v krásnej ilúzií o tom, že je hrdina, krásny muž s veľkým egom a rovnou chrbtovou kostičkou.Ak máš chuť, papaj. Žiaľ, kostičky vedia uviaznuť veľmi hlboko. A to aj na ťažko dostupných miestach.Zo zásady neklamem, a nadávku by som z úst nevypustil ani za kôš plný hovna. Zoznam autorových rubrík:  Lyrická prózaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu