reklama

Vŕtam Ti v hlave, ako príklepová vŕtačka. Volám sa Lýdia.

V štvrtok večer si nechodím sadnúť do klubu. Idem sa tam postaviť. S batôžkom. Do stredu fajčiarskej časti. Osamelo, no netúžiac po spoločnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes som už bola v toľkých kluboch.

Vďaka za zapaľovač. Nepýtala som si ho.

Máš pocit, že som z Liptovského Mikuláša. Inak, nedávno som bola z Banskej Bystrice.

Mňa nemusí trápiť, že odo mňa bývaš 200 metrov. Teba môže.

Aj Ty poznáš to divadlo? Ty si chodil do ročníka s Adamom? Naozaj? My sme boli niečo ako Vaša konkurencia.

Som asi opitá. Hej, dobrý nápad. Poďme von. Nočný vzduch nadránom je osviežujúci.

Nebudem Ti to radšej hovoriť, Janko. Ty máš 27, ja 23.

Vyzeráš ako obarený. Akoby slová famme fatale boli len slabým odvarom toho čudného pocitu, ktorý v Tebe zanechávam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nevieš ako naložiť s Tvojimi vlastnými rozpakmi.

A je mi to absolútne jasné.

Niesi na to zvyknutý.

Ján Satinský

Ján Satinský

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Drsný narcistický plyšáčik s príchuťou egocentrizmu. Vo voľnom čase rád lúštim krížovky, štrikujem, no zo všetkého najradšej, mám ajtak ten krásny obraz mňa samého v zrkadle.Ihrisko zakomplexovaného, rozmaznaného čudáka, ktorý sa tu hráva so slovami, a zvádza boj o udržaní seba samého v krásnej ilúzií o tom, že je hrdina, krásny muž s veľkým egom a rovnou chrbtovou kostičkou.Ak máš chuť, papaj. Žiaľ, kostičky vedia uviaznuť veľmi hlboko. A to aj na ťažko dostupných miestach.Zo zásady neklamem, a nadávku by som z úst nevypustil ani za kôš plný hovna. Zoznam autorových rubrík:  Lyrická prózaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu