reklama

V utorok ráno už asi vstanem naposledy

Neplač, je to len preto, že to je tá jediná cesta, ako ťa do smrti milovať. Toľko krát si mi opakovala tie slová lásky... Áno, presne toľkokrát, koľkokrát som ťa uistil že budeme spolu navždy. Dnes som si uvedomil že navždy môže znamenať mnoho.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Končí sa navždy smrťou? A koľko úmrtí treba na to, aby navždy bolo už len prázdnym, vyblednutým slovom, horlivo napísaným v očakávaní, že od navždy je už len jediný krôčik do raja. Milujem ťa, no bojím sa. Strach ma prenasleduje na každučkom kroku, dokonca ma prenasleduje aj vtedy, keď stojím. Som paranoidný sám voči sebe. Obávam sa, že moje city sú len výplodom niekoho iného, kto sa za mňa pokladá. Sama možno tušíš o čom hovorím. A ak nie, potom prosím buď ku mne zhovievavá, a pochop že neviem nájsť cestu späť medzi nás dvoch, do toho krásneho prázdna, ktoré najlepšie vypovedá o tom, ako blízko sme k sebe mali. Chcem mať opäť pocit, že som tým jediným úprimne milovaným človekom na tomto bezútešnom svete. Chcem večer zaspávať s túžbou ráno vstať do sveta ružového vďaka tebe, a nie kvôli slepo optimistickým krvavo ružovým okuliarom.

Ján Satinský

Ján Satinský

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Drsný narcistický plyšáčik s príchuťou egocentrizmu. Vo voľnom čase rád lúštim krížovky, štrikujem, no zo všetkého najradšej, mám ajtak ten krásny obraz mňa samého v zrkadle.Ihrisko zakomplexovaného, rozmaznaného čudáka, ktorý sa tu hráva so slovami, a zvádza boj o udržaní seba samého v krásnej ilúzií o tom, že je hrdina, krásny muž s veľkým egom a rovnou chrbtovou kostičkou.Ak máš chuť, papaj. Žiaľ, kostičky vedia uviaznuť veľmi hlboko. A to aj na ťažko dostupných miestach.Zo zásady neklamem, a nadávku by som z úst nevypustil ani za kôš plný hovna. Zoznam autorových rubrík:  Lyrická prózaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu